LT EN RU

Pagalba į namus

Teikti prašymą elektroniniu būdu: SPAUSKITE ČIA.

Kaip galiu gauti pagalbą namuose?

Asmens namuose teikiamos paslaugos, padedančios asmeniui (šeimai) tvarkytis buityje, rūpintis asmeniniu gyvenimu ir dalyvauti visuomenės gyvenime. Jei norite gauti šią paslaugą, Jums reikės pateikti dokumentus ir atlikti kelis veiksmus, apie kuriuos rasite informaciją žemiau.

Veiksmai, kuriuos reikia atlikti, norint gauti pagalbos į namus paslaugą

  1. Susisiekite su socialiniu darbuotoju, aptarnaujančiu Jūsų seniūnijos gyventojus.
  2. Užpildykite prašymą socialinėms paslaugoms (SP-8, SP-1, SP-2) ir pateikite reikiamus dokumentus (prašymo formą galite užpildyti savarankiškai arba kartu su savo seniūnijos socialiniu darbuotoju):
    • asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą,
    • sveikatos priežiūros įstaigos užpildytą medicinos dokumentų išrašą (F027/a) kuriame būtina informacija apie asmens sveikatos būklę, su patvirtinimu, kad asmuo neserga ūmiomis infekcinėmis ar kitomis pavojingomis užkrečiamomis ligomis. (dėl šio išrašo rekomenduojame kreiptis į savo šeimos gydytoją).
  3. Socialinis darbuotojas atvyks pas Jus ir per 10 dienų įvertins pagalbos į namus poreikį. Sprendimas dėl paslaugų skyrimo priimamas ne vėliau kaip per 10 dienų nuo pagalbos į namus poreikio nustatymo.
    • Jei nėra galimybės teikti paslaugų iš karto, būsite įrašytas į laukiančių paslaugos asmenų eilę
  4. Pasirašoma sutartis dėl paslaugų teikimo:
    Per 7 dienas nuo sprendimo priėmimo pasirašoma sutartis dėl paslaugų teikimo. Dėl sutarties pasirašymo su Jumis susisieks socialinis darbuotojas.

Kaip nustatomas pagalbos į namus poreikis?

  • Asmens pagalbos į namus poreikis nustatomas individualiai pagal asmens nesavarankiškumą.
  • Šeimos pagalbos į namus poreikis nustatomas vertinant šeimos narių, suaugusių vaikų gebėjimus, galimybes ir motyvaciją spręsti savo šeimos socialines problemas, palaikyti ryšius su visuomene.

Kas gali gauti pagalbos į namus paslaugą?

Vilniaus miesto savivaldybės gyventojai, deklaravę gyvenamąją vietą ar faktiškai gyvenantys Vilniaus miesto savivaldybėje:

  • Suaugę asmenys su negalia ir jų šeimos;
  • Senyvo amžiaus asmenys (nuo 65m.) ir jų šeimos;
  • Socialinę riziką patiriančios šeimos;
  • Vaikai su negalia ir jų šeimos;
  • Kiti asmenys ir šeimos (laikinai dėl ligos ar kitų priežasčių netekę savarankiškumo asmenys).

Kur kreiptis norint pasikonsultuoti dėl pagalbos į namus paslaugos?

Dėl pagalbos į namus prašome kreiptis pagal gyvenamąją vietą į Socialinių paslaugų namuose skyriaus vyresn. socialinio darbo organizatorius seniūnijose. Seniūnijų kontaktinę informaciją rasite čia:

https://www.spcentras.lt/kontaktai/socialiniu-paslaugu-namuose-skyrius-seniunijose-pagalbos-i-namus-organizavimas/

Informacija atnaujinta 2024-04-09

Norėdami toliau aptarti savo situaciją ir socialinės pagalbos galimybes, galite susisiekti su Vilniaus miesto socialinių paslaugų centro socialiniu darbuotoju.

Pasirinkite savo seniūniją

Norėdami toliau aptarti savo situaciją ir socialinės pagalbos galimybes, galite susisiekti su Vilniaus miesto socialinės paramos centro socialiniu darbuotoju.

Seniūnijos pavadinimas

Pasiteirauti dėl pagalbos į namus galite telefonas

(8 5) 233 0296 | 8 664 28577