Kaip gauti paslaugas

Veiksmai, kuriuos reikia atlikti, norint gauti pagalbos į namus paslaugą

  1. Susisiekite su socialiniu darbuotoju, aptarnaujančiu Jūsų seniūnijos gyventojus.
  2. Užpildykite prašymo socialinėms paslaugoms gauti formą (SP-8) ir pateikite reikiamus dokumentus (prašymo formą galite užpildyti savarankiškai arba kartu su savo seniūnijos socialiniu darbuotoju):
    • asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą,
    • sveikatos priežiūros įstaigos darbuotojo užpildytą medicinos dokumentų išrašą (F027/a) (dėl šio išrašo rekomenduojame kreiptis į savo šeimos gydytoją).
  3. Socialinis darbuotojas atvyks pas Jus
    Ir įvertins pagalbos į namus poreikį. Sprendimas dėl paslaugų skyrimo priimamas ne vėliau kaip per 20 dienų nuo prašymo pateikimo.
    • Jei nėra galimybės teikti paslaugų iš karto, būsite įrašytas į laukiančių paslaugos asmenų eilę
  4. Pasirašoma sutartis dėl paslaugų teikimo
    Per 7 dienas nuo sprendimo priėmimo pasirašoma sutartis dėl paslaugų teikimo. Dėl sutarties pasirašymo su Jumis susisieks socialinis darbuotojas.

Kur kreiptis dėl pagalbos į namus paslaugos?

Kokiu būdu galiu pateikti dokumentus:

Informacija atnaujinta 2024-04-18

Norėdami toliau aptarti savo situaciją ir socialinės pagalbos galimybes, galite susisiekti su Vilniaus miesto socialinių paslaugų centro socialiniu darbuotoju.

Pasirinkite savo seniūniją

Norėdami toliau aptarti savo situaciją ir socialinės pagalbos galimybes, galite susisiekti su Vilniaus miesto socialinių paslaugų centro socialiniu darbuotoju.

Seniūnijos pavadinimas

Pasiteirauti dėl pagalbos į namus galite telefonas

(8 5) 233 0296 | 8 664 28577